abyan

Thursday, January 16, 2014

Pelajar Malaysia berjihad menentang kekejaman Syiah Yaman

Penduduk dammaj dikepung oleh kumpulan houthi iaitu penganut syiah rafidhah di yaman. Mereka dikepung dan disekat bekalan makanan. Bantuan tidsk diterima dsripada mana-mana pihak.

Terdapat pelajar malaysia juga di sana yang belajar di university darul hadis dan mereka bersama-sama penduduk dammaj. Saudara kita disana berjihad menentang puak rawafidh ini dgn berbekalkan senjata rifle sahaja sedangkan houthi berbekalkan tanks, missile, dll.

Mereka diberi masa 4 hari oleh syiah untuk keluar daripada dammaj. Mereka diusir oleh musuh Islam. Tetapi apa tindakan kita? Kita tidak tahu langsung tentang ni kerana perkhabaran tentsng dammaj ditutup.

Bantulah mereka walaupun sekadar menadah tangan berdoa. Ayuh kita sebarkan supaya dammaj mendapat sokongan daripada pihak kita, mereka saudara kita. Sanggupkah kita lihat saudara kita disembelih, dirogol dan sebagainya?

Sebarkan agar kita dapat jawapan apabila ditanya di akhirat kelak. Allahumma suril ikhwanana wal mujahideen fi dammaj, Allahumma 'alaika bil rawafidh, Allahumma 'alaika bil houthi, Allahumma amin...

0 comments:

Post a Comment