abyan

Thursday, December 19, 2013

Video - Tentera malaikat bantu dua pemuda perangi 15 tentera Asad



Lima belas tentera regim Asad lari lintang pukang apbila diserang dua orang pemuda Syria yang bom tangan buatan sendiri. Letupan bom yang dibaling tidak mencederakan sesiapa tetapi cukup untuk membuat kesemua tentera Asad yang berada di situ melarikan diri tanpa usaha untuk membalas serangan dua pemuda berkenaan.

Mereka melarikan diri meninggalkan senjata mereka. Benar-benar ketakutan

Mungkin inilah yang sering diperkatan orang tentera malaikat turun membantu mujahiddin. Aneh sekali mereka hanya melarikan diri tanpa membalas tembakan. Mereka lari begitu sahaja bagai orang melayu nampak hantu.

Surah : ALI-'IMRAAN ayat 13
Sesungguhnya telah ada satu tanda (bukti) bagi kamu pada (peristiwa) dua pasukan yang telah bertemu (di medan perang) satu pasukan (orang-orang Islam) berperang pada jalan Allah (kerana mempertahankan ugama Allah), dan yang satu lagi dari golongan kafir musyrik. Mereka (yang kafir itu) melihat orang-orang Islam dengan pandangan mata biasa - dua kali ramainya berbanding dengan mereka sendiri. Dan Allah sentiasa menguatkan sesiapa yang dikehendakiNya, dengan memberikan pertolonganNya. Sesungguhnya pada peristiwa itu terdapat satu pengajaran yang memberi insaf bagi orang-orang yang berfikiran (yang celik mata hatinya)

Saksikan kebenaranya

0 comments:

Post a Comment